Sunday, October 09, 2005

totoro生存的理由

* 想生存因為仲未到過宮崎駿的花園去探另一隻totoro,但係如果日本仲係咁右翼既話我又唔想去,唔知幾時先有得去;

* 想生存因為如果無咗我呢個「整齊癖」屋企會堆滿雜物無路行;

* 想生存因為我仲未試過一個人食哂一隻燒鵝(原本諗住考完會考做);

* 想生存因為要長命過蘑菇(我家小貓)同小朋友(我家小狗),等佢地走時話佢知佢地比我好多快樂;

* 想生存因為要留d時間比我清清血管裡面既脂肪啦(公爵你都係時候要驗驗~);

* 想生存因為仲有好多大老虎要打,最近先切緊外判清潔商,佢死我都未死;

* 想生存因為死親都好痛,知道自己會死但又未死得果陣又會好唔捨得;

* 想生存,因為想生存,其實都無得解。